Marketing má spoustu nejrůznějších podob. Firmy udělají prakticky cokoliv, aby se zviditelnili a upozornili na sebe. Vždyť v dnešní době je snad v každém odvětví, v kterém lidé podnikají, taková konkurence, že proto, abyste uspěli, je třeba obzvlášť perfektně vypracovaný marketingový plán, originalita anebo velké štěstí Svět podnikání ale není místo, kde bychom měli spoléhat na štěstí. To bychom si měli nechat na jiná místa. To, jestli vaše firma zaujme potencionální klienty, ale nesouvisí jen s tím, jakou formou marketingu a propagace se vydáte. Záleží i na tom, jak vaše firma působí na okolí jako celek.
Pokud bude na první pohled působit věrohodně a seriózně, budete mít daleko větší pravděpodobnost, že zaujme více lidí, než pokud bude její prezentace spíše laxní a nepovedená. Na tom, jestli bude vaše firma reprezentativní, záleží opravdu hodně. Vyšperkujte svoje webové stránky. Na těch záleží opravdu nejvíce. Na webových stránkách se musí snadno a dobře orientovat, mít příjemné prostředí, barvy, vhodný font písma, text by měl být doprovázen obrázky samozřejmě by na stránkách měli klienti najít vše podstatné. Přehled nabízených výrobků a služeb, podstatné informace o firmě, kontaktní údaje.
I kontaktní údaje a jejich podoba je důležitá. Určitě by měl být na stránkách uveden více než jeden možný způsob, jak firmu kontaktovat. Ideální a minimální možnosti jsou, pokud je na stránkách uvedený email, a ještě telefonní číslo. Email by měl být v neutrálním tvaru, například jménu firmy. Na email byste měli používat vlastní doménu, email na stránkách seznam.cz moc věrohodně nepůsobí. Můžete si vyhrát i s telefonním číslem. Víte, že existují třeba taková zlatá čísla? To jsou čísla v tvaru, který si zvolíte, takže je pak třeba snadno zapamatovatelné pro vaše klienty, čímž získáte výhodu oproti konkurenci.