Originální stránky
Rozhodně se vyplatí, když máme pro svou firmu propracované internetové stránky. Odkaz na ně můžeme mít třeba na firemním autě a když ho venku někdo spatří, tak si může o naší firmě dohledat kdykoliv na internetu vše potřebné a klidně našich služeb využít. Přeci jen když člověk natrefí na i při vyhledávání přes prohlížeč na stránky firmy a nalezne tam co hledal za rozumnou cenu, tak se může stát našim zákazníkem. Když se návštěvníkovi zobrazí naše stránky, tak se začne hrát o čas, protože záleží na prvních sekundách, jestli zde člověk zůstane, nebo raději půjde jinam.
Proto je potřeba mít hezkou grafiku, ale zase by neměla být přehlcená všelijakými prvky, protože potřebujeme, aby se dalo ve stránkách dobře vyznat a dostali jsme se snadno i ke konkrétnějším věcem. Po spatření grafiky začínáme číst, takže dalším důležitým faktorem je kvalita obsahu, aby vše bylo hezky sepsáno a zajímavě jsme čtenáře přiblížili s činností naší společnosti.
Optimalizace
Je sice hezké, když budeme mít nadupaný web zpracovaný odborníkem, na který jsme patřičně hrdí a můžeme klidně říci, že nás skvěle reprezentuje. Když se však podíváme na návštěvnost, tak to stále může být nic moc. V takovém případě je potřeba s tím něco dělat a začít můžeme auditem SEO, který bude zjišťovat, v čem je zakopaný pes.
Vyhledávače totiž mají mnoho algoritmů, dle kterých doporučují webové stránky a řadí je do určitého pořadí. Je proto potřeba snažit se být k těmto vyhledávačům co nejvíce přátelský a hned nás začnou lépe doporučovat. Aktivně tomu můžeme pomoci tak, že budeme psát články s klíčovými slovy, protože jsou určitá slova, která lidé při hledání nějaké věci zadávají so vyhledávače nejvíce. Firma Vám je dokáže pomocí analýzy zjistit a Vy tak budete vědět, co přesně do textu začlenit. Tyto aktivity můžou Výš web posunout výrazně vpřed, a to podpoří vyšší příjmy.